26 Şubat 2013 Salı

Mount And Blade Warband Diplomasi Modu(link var)

mücahit coşkun | 12:49
   Mount And Blade: Warband'in en çok oynanan modlarından biri diplomasi modudur.


   İnternette diplomasi modunun linkinin zor bulunduğunu fark ettim benim bilgisayarımda diplomasi modunun kurulum dosyası olduğundan modu arayıp bulamayanların denemesi için İnternete yükledim.





versiyon 4.3 


   Mod hakkında:


-Kralınızı her hangi bir ulusa savaş açmaya ikna etmek ya da kandırmak.

-İç işlerde muhasebeci tayin edebilirsiniz.

-Şehirlere casus gönderin.

-Bir müfettiş(ordu içinden) lordların askerleri ve birlikleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

-Önemli bölgelere devriye yollayabilirsiniz.

-Bakan tayin edip diğer krallıklar hakkında bilgi alabilir hediye göderebilirsiniz

-Köylerde yada şehirlerde isyan çıkarsa ve halkın faturalarını yükseltmişseniz isyan büyüyebilir.

-Sizin için çalışan yardımcılarınızın maaşlarını ödemek zorundasınız.

-Eğer maaşlı askerler ya da paralı haydutların borcunu ödememişseniz ordudan çıkabilirler.

-Bir şehri adam kaybetmeden,anlaşarak alabilirsiniz.(Sizin şehirlerinize saldırıldığında da işe yarar)

   Bunun gibi birçok özelliği mod'da bulabilirsiniz modu hemen denemek için tıklayınız.  (Güncellendi 07.01.2015)

31 yorum:

  1. Bu modun Türkçe dil desteği var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu mod için internette türkçe yama mevcuttur.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yazının en sonunda 'tıklayınız' yazan yere tıklarsanız indirebilirsiniz.

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim hocam, başlığında da belirttiğin üzere internette bulmak çok zor, senin sitenden temin ettim.

    YanıtlaSil
  4. Versiyon kaç? 1.1 olanı var mı?

    YanıtlaSil
  5. 1.1 de calısan yok mu ya hiç ???

    YanıtlaSil
  6. TBRKLER Hocam gercek ten iyi bnde Napolonic var ama warband başka :D

    YanıtlaSil
  7. Dosya bulunamadı diyor !!

    YanıtlaSil
  8. 1.158 te çalışır mı bu

    YanıtlaSil
  9. yama nasıl indirirp kururcam

    YanıtlaSil
  10. kurulumu anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  11. sakın kurmayın linkte VİRÜS var!!!!!!!!1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum bu dosyayı direk bilgisayarımdan upload ettim virüs koymadım içine yüklediğim site virüs koymuş olabilir ya da antivirüs programın virüs olarak algılamış olabilir bir çok kişi indirip kullandı ve teşekkür etti.

      Sil
  12. Kardeş çok teşekkürler. çalışan link sadece burada bulabildim

    YanıtlaSil
  13. Kardeşim benim m&b warband 1.58 sürüm ama siyah ekran veriyo nasıl düzelticem NOT:oyunu açınca tanıtımdan sonra siyah ekran veriyo

    YanıtlaSil
  14. indirdim oyuna girdim erg error veriyo.napayım lütfen söyleyin oyunu oynuyomuyorum

    YanıtlaSil
  15. mod diğer modlarla çalışıyomu?

    YanıtlaSil
  16. 1.168 için çalışırmı?

    YanıtlaSil
  17. ben muhasebecimi kovdum geri nasil ise alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorundan muzdaribim çözebildin mi ??

      Sil

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-