3 Şubat 2013 Pazar

Hacker'lığa hazırlanın:Watch Dogs geliyor!

mücahit coşkun | 04:33
   Ubisoft'tan yepyeni harika bir oyun geliyor 2013 yılında piyasaya cikcak olan bu oyun hakkında size tanıtım videosundan izlenimlerimi paylaşacağım.

   Oyunda bir hacker'sınız istediğiniz her insanın telefonlarını dinleyebiliyor, trafik lambalarını bozabiliyor, Köprüleri hareket ettirebiliyorsunuz. Oyunda yönettiğimiz karekterin adı 'Aiden Pearce'.





   Oyunun grafikleri çok iyi. Oynanış bakımından biraz 'GTA' serisine benziyor ama özellikleri çok farklı. Karakterimiz'in sahip olduğu teknolojik aletler sayesinde elektronik olan birçok şeyi hackleyerek konrol edebileceğiz.



   Karakterimizin yetenekleri sadece teknolojik aletleri kullanmakla sınırlı değil. Birebir dövüşlerde yeteneklerini kullanmaktan çekinmeyen biri. Ancak yayınlanan videoda görünen yakın temasların, önceden planlanmış görüntüler mi, yoksa bizzat oyuncu tarafından mı yönlendirildiğini bilemiyorum.

   Bu oyun çıkar çıkmaz deneyeceğim ve sizler için buraya oyun ile alakalı görüşlerimi yazacağım. Altta oynanış videosunu izleyebilirsiniz.


2 yorum:

  1. Yazılarınız gerçekten güzel nerdeyse tüm yazılarınızı okudum bu oyun hakkında değerlendirmenizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler takipçilerimin olması beni sevindiriyor :)

    YanıtlaSil

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-