1 Ocak 2013 Salı

İlk Blogum:Assasin's creed serisi hakkında birkaç şey...

mücahit coşkun | 10:58
   Blogum da ilk yazımı yazıyorum biraz acemice olabilir umarım hatalarımı affedersiniz ve yazıdan zevk alırsınız...
   İlk olarak son yılların en popüler oyunlarından ve benim şuan favori oyunum olan 'Assasin's Creed'(Suikastcinin hedefi-itikadı) adlı oyun serisi hakkında bir şeyler yazmak istiyorum.

   Bu oyunun senaryosunu  ,hikayesini,mantığını anlayanlar bir daha bırakamaz. Bazıları bu oyundaki mantık ne, amacımız ne gibi şeyler söylüyor ozaman ufak birşeyler söyliyeyeyim. 


  *Bir barmen olan Desmond Miles, Abstergo Şirketi tarafından kaçırılır. Orada Animus adlı, kullanıcısının atalarının genetik hafızasını tekrar canlandırabilen bir makineye zorla bağlanır. Desmond'un üzerinde, Üçüncü Haçlı Seferi döneminde yaşamış bir suikastçi olan atası Altaïr Ibn-La'Ahad hakkında bilgi almak üzere çalışmaya başlarlar. Animus'un içinde, Altaïr'in anılarını ortaya çıkartır ki, kendisi bir tapınaktan önemli bir artefaktı almak isteyen Robert de Sable'i durdurmak istemektedir. Ancak bu sırada Suikastçı Kardeşliği'nin üç yeminini de bozar. Kardeşliğin lideri, Al Mualim, Altaïr'in rütbesini çıraklığa düşürür ve eski saygınlığını kazanması için dokuz kişiye suikast düzenlemesini ister...* (Alıntı)

   Oyunda bir suikastçiyiz tapınakçılara karşı bir savaş içerisindeyiz. 2. oyundan itibaren 'ezio' karekteri ile tapınakçılardan intikam almak icin savaşıyoruz. Tapınakçılar ezio karekterinin babasını ve erkek kardeşlerini öldürüyor ve savaşımız başlıyor.5. oyunda yeni bir kızılderili karekterle oynuyoruz. Bu oyunda da tapınakçılara karşı savaşıyoruz . Bir yandan tapınakçılardan intikam alırken bir yandanda amerikanın özgürlüğü için savaşıyoruz.

  Bu oyuna ilk olarak 2. oyunundan başladım oyunu çok beğendim ve oyunu bitirdim.Çok eğlenceli bir oyundu,epeyde uzundu. Oyunun hikayesinin hayal ürünü olduğunu düşünmüştüm ama internette bir araştırma yaptığımda oyunun hikayesinin araştırılıp oyunun senaryosunun ona göre düzenlendiğini öğrendim. Şuan serinin tüm oyunlarını oynadım en sevdiğim oyunu Revalations. Oyun hem İstanbulda geçiyor hemde senaryosu çok hoşuma gitti :)   Seriyi mutlaka denemelisiniz hem hikaye,hem grafik,hem aksiyon yönünden sizi epey tatmin edecektir başka bir yazıda görüşmek üzere...

  



Notlar:

Oyunun geçtiği yerler:

1.oyun Kudüste
2.oyun Venedikte(ve İtalya'nın birkaç şehrinde)
3.oyun(Brotherhood) Roma'da
4.oyun(Revalations) İstanbul'da
5.oyun Amerikada

Yönettiğimiz Karekterler:

-1. oyunda Altaïr Ibn-La'Ahad'ı yönetiyoruz
-2'den 4. oyuna kadar ezio auditore da firenze
-5.oyunda Connor Kenway͵ (Rathonake:ton)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-