7 Eylül 2013 Cumartesi

Roman Tadında Oyun : Dear Esther

mücahit coşkun | 15:37
   Bu yapıma bir oyun mu demeliyiz yoksa bir romanın içinde gezmek mi...
   Ben buna karar veremedim ama bu yapıt oyun kategorisinde olduğu için oyun diyorum. Son zamanlarda çok konuşulan bir oyun bende merak edip oyunu denedim. Oyun drama yüklü harika bir roman okuyormuşsunuz hissi veriyor. Tek yapabildiğiniz harika grafiklerle ve harika müziklerle desteklenmiş bir ada da gezinmek ve gezinirken bazı noktalarda bulunan mektupları dinlemek. Bağımsız bir Fps aksiyon arıyorsanız yanlış adrestesiniz ama bu oyun mutlaka denenmeli en fazla bir buçuk saat sürüyor. Bir buçuk saatiniz güzel bir film izlemiş gibi geçecektir. Oyun fazla uzun olmadığından yazımı da biraz kısa tutuyorum. İyi oyunlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-