27 Mart 2013 Çarşamba

Battlefield 4 Tanıtım Filmi/Oynanış Videosu

mücahit coşkun | 08:28
   Battlefield 4'ün beklenen tanıtım filmi geldi video aşağıda.
   Battlefied'in yeni oyunu Azerbaycan'ın Bakü şehrinde geçecek(2. dakikada azerbaycan bayragini görebilirsiniz). Oyunun gerçekçiliği epey arttırılmış videoyu izlerken adamların yürürken çıkarttığı seslerin bina içerisinde yankılandığını fark ettim(grafiklerden bahsetmiyorum bile çok geliştirilmiş). Oyunun oynanış videosunu izlerken sanki bir COD oyununun videosunu izliyormuşum gibi hissettim  Oyunun COD oyunlarına benzemesi pek hoşuma gitmedi ama oynayış zevki yüksek kaliteli bir oyun olacak gibi görünüyor.
   Neyse daha fazla uzatmayayım zaten video aşağıda videoda diğer ayrıntıları görebilirsiniz.




TANITIM FİMİ

   

OYNANIŞ VİDEOSU 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-