1 Eylül 2013 Pazar

Türk Yapımı Oyun : Monochroma

mücahit coşkun | 06:01
   Bugün Demosu yayınlanmış olan Monochroma oyununu denedim. Türklerden oluşan bir grup tarafından geliştirildiği için oyunu denemeyi çok istiyorum ve denedim. Bugün size oyundan izlenimlerimi paylaşacağım.

    Oyunun açtığımda epey bir duygusal ortamla karşılaştım 1950'leri anımsatan bir ortam. Zaten 1950'lerde 2 kardeşin tanık başından geçen olaylar anlatılıyor. 2 kardeş evden uçurtma uçurmak için uzaklaşır ama küçük olan sakatlanmıştır ve yağmur bastırmıştır bir depoya sığınırlar. Depoda tanık olmamaları gereken olaylara tanık olurlar. Kötü bir şey olmadan eve dönmeleri gereklidir. Ya şansları yardım edecek ya da zekalarını kullanmaları gerekecektir.


   Oyunda bulmacaları çözerek hareket ediyorsunuz. Bazı cisimleri hareket ettirerek, bazı yerlere tırmanarak, iplerin yardımıyla karşı tarafa geçerek eve gitmeye çalışıyorsunuz. Kardeşiniz sakatlandığı için onu taşımalısınız. Ama kardeşinizi taşırken çok fazla zıplayamazsınız. Önce kardeşinizi bırakıp bulmacayı çözmelisiniz. Daha sonra kardeşinizi alıp ilerlemelisiniz. Ama bir sıkıntı var kardeşiniz karanlıkta duramaz. Onu ışığın olduğu bir yere bırakmalısınız yoksa baştan başlarsınız.


   Oyun fantastik bir şehirde geçiyor. Yüzde yüz Türk yapımı. 2013 aralık ayında tam sürümü piyasaya çıkacaktır. Demo sürümünü oyunun sitesinden ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Türk oyun sektörünün gelişmesi için bu girişimler çok önemli. Türk oyun severlerin bu oyunu desteklemesi çok önemli. Oyunun sitesinin linkini aşağıya koyuyorum. İyi oyunlar.

http://www.monochromagame.com/Monochroma/index.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-