25 Temmuz 2013 Perşembe

The Elder Scrolls V Skyrim Sık Sorulan Sorular Ve Cevapları

mücahit coşkun | 06:02
   The Elder Scrolls V Skyrim oyunu hakkında birçok soru soruluyor bu sorular  içerisinde en çok sorulan soruların cevaplarını buraya yazacağım. Eğer başka sorularınız olursa yorum atarak sorabilirsiniz.


Soru: Dovahkiin nedir?
Cevap: Ejdarha dilinde dragonborn(ejderdoğan)

Soru: Neden güçlü büyüler satın alamiyorum?
Cevap: Destruction seviyeniz yükseldikçe seviyenize göre büyüler satın alabilrsiniz.

Soru: Nasıl evlenebilirim?
Cevap: Riftende bulunan Mara tapınağından 200 gold'a Amulet of Mara alıp onu taktıktan sonra evleniceğiniz kadına gidip evlenme teklif edeceksiniz. Daha sonra Mara tapınağına geri dönüp zamanı ieri alcaksınız ve düğününüzü bekleyeceksiniz.

Soru: Büyülü silahım var ama şarjı bitti, sadece normal vuruyor artık. Nasıl dolduracağım?
Cevap: Soul gem'iniz olmasi lazım. Doldurmak istediğiniz silahın üzerine gelip T tuşuna basmalısınız.

Soru: Shoutları nasıl açabalirim? Nasıl kullanabilirim?
Cevap: Shoutları açmak için önce haritanın farklı yerlerinde olan kelimeleri öğrenmelisiniz. Kelimeleri öğrendikten sonra Dragon ölüdürüp Dragon Soul elde etmelisiniz. Dragon soulları kullanarak Shoutları açabilirsiniz. Shoutları kullanmak için seçip Z tuşuna basmalısınız.

Soru: Darkbrotherhood'a nasıl katılabilirim?
Cevap : Wildhelm'deki Aretino Residence'de bulunan çocukla konuşup onun söylediği kişiyi öldüreceksiniz. Daha sonra bir yatak bulup uyumanız gerekecek. Uyuduğunuzda Darkbrotherhood tarafından kaçırılacaksınız. Size odada bulunan 3 kişiden birisini öldürmemiz istenecek. Eğer öldürürseniz Darkbrotherhood'a katılrsınız. Eğer size 3 kişiden birini öldürmenizi isteyen kişiye saldırırsanız Darkbrotherhood'u yok et görevini alırsınız.

Soru: Hastalıklardan nasıl kurtulabilirim?
Cevap: Herhangi bir şehirdeki dua taşında dua ederek kurtulabilirsiniz.

Soru: Nasıl Thane olabilirim?
Cevap: Şehrin Jarl'ı ile konuşarak. Sizden şehrindekilere yardım etmenizi isteyecek yardım edip tekrar jarl ile konuşacaksınız ve Thane olacaksınız.

Soru: Thane olmak ne işe yarar?
Cevap: Size daima yardım edecek bir kişi evinizde bekler istediğinizde onu takip ettirebilirsiniz. Şehirde işlediğiniz küçük suçlardan Thane olduğunuzu söyleyerek kurtulabilirsiniz.

Soru: Oyun için DLC var mıdır?
Cevap: Oyun için 3 adet DLC vardır. Dawnguard, Heatfire, Dragonborn

Soru: Nasıl ev alabilirim?
Cevap: Şehirlerde ki Jarl'ların sağ kolu olan adamlarla konuşarak. Her şehirde ev fiyatı farklıdır. Evi aldıktan sonra içine eşyada koymalısınız. Ev fiyatı kadar da eşyalara vermeniz gerekir.

Soru: Ejderhalardan topladığımız Dragonbone ve Dragonscaleler ne işe yarıyor?
Cevap: Eğer smithing leveliniz 100 yaparsanız onlarla Dragon zırhları yapabilirsiniz. Yani onları satmayıp biriktirmelisiniz. Bunları biriktirebilmek için en iyi yol bir ev alıp bir sandıkta biriktirmek.


4 yorum:

  1. soru 1- Bende dragonborn yüklü fakat nasıl ejderhaya binebileceğimi bilmiyorum
    soru 2- Bir kaç gün önce Türkçe yamayı yükledim, dlcler ve modlar (dragonbornda dahil) açıkken sadece menü sayfası Türkçe oluyor ama kapattığım zaman herşey Türkçe oluyor ? en kısa zamanda cevap bekliyorum şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1- Dragonborn dlc sinin görevini yapmalısınız. Bunun için şehirlerde dolaşırken garip görünümlü birkaç kişinin sizi bulmasını ve sizi öldürmeye çalışmasını beklemelisiniz. Görev öyle başlıyor .

      2-Türkçe yamayı yüklerken önce tüm modların kapalı olması gerekir yamayı yükledikten sonra açabilirsiniz. Türkçe yama Dlc'ler için henüz genişletilmedi.

      Sil
  2. arkadaslar sıze bı sorum olucak yardım edersenız cok sevınıcem oksa kafayı yycem ben falkreat dan ev satın aldım arsa ve kendım yaptım okadar ugrastım ama yanlıs ev yaptıgımı anladım benım ıstedıgım colugumla cocugumla oturmaktı bunu gerı alamazmıyız veya evı yıkıp bastan ınsat edemeyızmı lvl 46 dayım bastan da baslanılmaz bunun ıcın gercı her sehırde evım var ama bunu kendım yaptıgım ıcın cok sevmıtım ama aılemı oraya getıremıyorum nasıl yapıcammmm????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendi evimi yaptıktan sonra bazı odalarını yıkıp başka oda eklemek istemiştim ama olmamıştı. Sanırım bug oluştu Heartfiree unofficial patch adlı bug düzeltici paketi yükleyip yeniden deneyin.

      Sil

Deneyimli Oyuncu'nun Blogu © 2013. All Rights Reserved | Powered by-Blogger

-